۱۳۹۲ مرداد ۴, جمعه

هر روز از این باغ بری می رسد / تازه تر از تازه تری می رسد

امام جمعه تهران: از انتخاب وزیر علومی که بوی فتنه می‌دهد، جلوگیری شود 

هر روز از این باغ بری می رسد          تازه تر از تازه تری می رسد

sedighi2
    کاظم صدیقی در نماز جمعه امروز تهران به حسن روحانی هشدار داد که از “انتخاب وزیر علوم یا روسای دانشگاه‌هایی که بوی فتنه می‌دهند” جلوگیری کند.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه “دانشگاه‌ها فضای آرام و مذهبی دارند” خطاب به حسن روحانی گفت: از شما می‌خواهیم جلوی انتخاب وزیر علوم یا روسای دانشگاه‌هایی که بوی فتنه می‌دهند یا جریان‌های سکولاری که قصد نفوذ به دانشگاه‌ها دارند، را بگیرید.
در روزهای گذشته نیروهای تندرو وابسته به حاکمیت در رسانه ها و تریبون های مختلف نسبت به انتخاب وزیر علوم جدید واکنش نشان داده اند.
    روزنامه کیهان نیز هفته گذشته در یادداشتی به قلم حسین شریعتمداری نسبت به “تلاش اصحاب فتنه برای تسخیر وزرات علوم” هشدار داده بود.
شریعتمداری با انتقاد از امکان حضور جعفر توفیقی در پست وزارت علوم نوشته بود: در دوران تصدی آقای «ج-ت» دانشگاه ها به مرکز جولان احزاب سیاسی تبدیل شده و با تنش آفرینی های پیوسته «خط علم» را کور کرده بودند.
سردبیر کیهان در پایان نتیجه گیری کرده است که “اصحاب فتنه به منظور کور کردن خط علم و خوش رقصی دیگری برای دشمنان بیرونی در پی تسخیر وزارت علوم هستند”.

هشدار به روحانی: با فتنه گری در دانشگاه مقابله می کنیم
     از سوی دیگر برخی خبرگزاری های حکومتی نامه بدون امضا “۳۵۴۵عضو هیئت علمی دانشگاه” را منتشر کرده اند که در آن به حسن روحانی هشدار داده شده که در دانشگاه تشنج و درگیری ایجاد خواهند کرد.
در نامه ای که اسامی امضا کنندگان آن منتشر نشده، آمده است: در صورتی که مدیریت این دستگاه بسیار مهم و راهبردی به فرد، گروه و یا طیف حاشیه‌ساز واگذار شود، بستر برای فتنه‌گری فتنه‌گران فراهم خواهد شد که در این صورت نیز نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها به مقابله خواهند پرداخت و تشنج و درگیری به فضای جامعه کشیده خواهد شد.
    محمد سلیمانی، نماینده مجلس و وزیر سابق ارتباطات، نیز در یادداشتی در خبرگزاری فارس به بیان “۲۸ مطالبه از وزیر علوم دولت روحانی” پرداخته و خواستار شفافیت در مواجهه با جریان سکولار دانشگاه شده است.
    در هفته های گذشته از افرادی چون جعفر توفیقی و جواد اطاعت به عنوان گزینه های اصلی وزارت علوم یاد شده است.
منبع سایت دانشجو نیوز

                                                و این داستان همچنان ادامه دارد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر