۱۳۹۲ خرداد ۲۱, سه‌شنبه

من از این جملات و نتایجش می ترسم

باید در دولت آینده به گونه‌ای کار کنیم که رهبرانقلاب هیچ نگرانی نداشته باشند.



    به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ،  به شما مردم عرض می‌کنم باید در دولت آینده به گونه‌ای کار کنیم که مقام معظم رهبری هیچ نگرانی نداشته و آسودگی خاطر داشته باشند. مطمئن باشید اگر توفیق حضور در دولت را داشته باشم قوه مجریه  در راستای تدابیر مقام معظم رهبری، سند چشم‌انداز و سیاست‌های اسلامی پیش خواهد رفت. این مسیر، مسیر رشد و پیشرفت کشور است. کشور هرگز تحمل ندارد بحث‌هایی مطرح شود که حاکمیت دوگانه را مطرح کند. حاکمیت دوگانه معنایی ندارد چراکه در راس این نظام مقام معظم رهبری، قانون اسلامی و خواسته‌های مردم قرار دارد. هیچ راهی غیر از راه رهبر و مردم ما را به موفقیت نمی‌رساند، بلکه فرصت‌های ما را می‌سوزاند.
     محمدباقر قالیباف تاکید کرد: با صراحت در جمع شما مردم عزیز اصفهان عرض می‌کنم یکی از مظلومیت‌های مقام معظم رهبری  این است که در دوران گذشته، خواسته‌های ایشان و همچنین سیاست‌های ابلاغی‌شان آن طور که باید و شاید محقق نشد. در دو دهه گذشته سیاست‌های کلی که تدوین و ابلاغ شد آنچنان که باید بدون کم و کاست در حوزه مجریه اجرایی شود، اجرایی نشد. بنابراین تدابیر و درخواست‌های ایشان که دغدغه‌های مردم و ضرورت‌های انقلاب بود بر زمین ماند.
     دشمنان ما همیشه اشتباه کرده‌اند و امروز نیز اشتباه می‌کنند. آنها باید بدانند ما مردم برای نام و نان و مسایل اقتصادی انقلاب نکرده‌ایم بلکه برای اسلام، دفاع از مکتب اهل‌بیت، برای محرم و صفر و عاشورا انقلاب کردیم.مطمئن هستم جوانان دهه سوم و چهارم انقلاب قابل‌تر، فعال‌تر و محکم‌تر از جوانان دهه اول انقلاب پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند. دشمنان حمله نظامی به ایران را تجربه کرده‌اند و می‌دانند که این مردم با غیرت مقابلشان می‌ایستند.
 منبع: خبرگزاری مهر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر